Subject: FW: 24026 kooskõlastamine, Tartu maakonnas Nõo vallas Nõgiaru külas Männitiigi kinnistu ristumiskohtade põhiprojekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 12:10:08 +0300

Tere,

Palun registreerida.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Karl Kadak | Roadplan <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 24, 2024 11:56 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: 24026 kooskõlastamine, Tartu maakonnas Nõo vallas Nõgiaru külas
Männitiigi kinnistu ristumiskohtade põhiprojekt

Tere!

Palume Teie kooskõlastust Aarna OÜ tellimusel Tartu maakonnas Nõo vallas
Nõgiaru külas Männitiigi kinnistu ristumiskohtade põhiprojektile (Roadplan
OÜ töö nr 24026).

Projektiga nähakse ette  2 ristumiskohta riigiteega 22192.

Projektdokumentatsioon on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/24026MnnitiigiMS465/EvEXzoymqchK
gVrg2B2sJ18BB8lQCv4VIpGziQZQs5sFQQ?e=IqZHfe>  2024-09-24 PP
kooskõlastamiseks

Tänan!

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuht

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.